åkersberga and back..

Hejsan,ida här. kom nyss hem, har åkt buss i ungefär två timmar,
vilket inte är världens roligaste.nej.
aja skönt att det är över,orkar inte med massa babblande minifjortisar.
vad jag gjorde i åkersberga? ja..det undrar jag me, nejmen
var hos en kille som jag inte träffat förut, första gången asså,och troligen sista..
han hämtade mig i Vallentuna när jag skulle dit och när jag såg han tänkte jag såhär typ:
"människa,du är äldre än mig,du är så liten...det här är gaygaygay. ful bil."
iaf,sen kom vi fram,och vi låg i sängen och kolla på hjälp jag är med i världens sämsta program..(ni fattar)
och så låg vi och pussades lite,haha det blev så. men .. människan kan inte pussas heller,
det här är andra människan jag träffar som bits och pussas samtidigt, visste inte om jag skulle
ha kvar mina läppar efter så..försökte att ignorera att han ville pussa mig,med det vanliga
"jag är trött,låt mig sova" .. haha fy på mig.
men det funka inte, människan skulle kramas,och inte lite hårt heller, nejnej.
jag trodde jag skulle kvävas,dels för han kramades jättehårt och för att han typ på nått sätt
tröck ner mitt huvud i kudden. sen började han jucka mot mig.. hahaa så wierd.
och inte nog med det,han typ testade göra olika ställningar på mig,MED KLÄDER PÅ.
hahahahahaha. men gud. det var konstigaste upplevelsen ever, vi hade inte sex ..
och snacka om att han misshandla mina bröst också.. inte klämma mjukt eller så..
neej här snackar vi typ klämma stressboll så jävla hårt du kan eller nåt. hahah
det sög. iaf nu är jag hemma ,så jävla skönt!
ska äta och sen ska jag sova.. hela dagen typ. om det inte blir så att man
drar till rix fm... för det är ju typ idag .
aja ni får ha det så bra, kanske skriver senare.



(bild på mig och min älskling )

ha det bäst /ida <3

Kommentarer
Postat av: moa

åh snygg design (;

visst har ni också fått den av hon som har bloggen ulike? =)

2009-05-15 @ 15:57:08
URL: http://moaegholt.blogg.se/
Postat av: Luucy

Haha jag tänka mig det! jag är nog den enda i hela världen som inte dregglar av RP :P tycker inte han öär så vidare snygg... hihi



KRAM

2009-05-15 @ 17:37:48
URL: http://luucylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0