Hellu

Heej nu är det Ida här. jag ska nu äta frukost.. är så galet hungrig.
kunde inte somna igår heller för ja var så hungrig och  mina ben värkte..
varför vet jag inte,men kul va det inte iaf.
somnade typ 6,tror jag. aja iaf,ni ser ju att tove har tagit över nu :) hoppas ni
vill läsa ändå. och vi har bestämt oss för att ta bort alla gamla inlägg,hoppas ni inte blir sura för det..
aja,nu ska jag äta,gå och duscha och sen sätta mig i sängen och läsa.
twilightboken är ju.. bäääst. (A) blir helt.. jagvetinte.



oaaah ,så snygg.


/idaaa

Kommentarer
Postat av: Luucy

En kille i min klass ser ut som han ;) hihihi!



Allt bra? :D



KRAM

2009-05-14 @ 15:30:15
URL: http://luucylouise.blogg.se/
Postat av: Luucy

Hahahah jo, han ska fylla 20 nu i år och alla tycker det ja :P



KRAM

2009-05-14 @ 16:37:03
URL: http://luucylouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

han är så jävla snygg! :D

2009-05-15 @ 19:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0