pizza and music

Hejsan,ida här igen . Tove kanske inte skriver så mycket idag för hon sussar^^
hehe,det blir nog inget rix fm idag, orkar inte. plus att jag ska ut halv 8 och prata med Mimmi.
åt nyss upp min pizza och sitter och lyssnar på musik, och inte vilken låt som helst
utan mimmis låt, Alltid,som är gjord med GMX. som är tillägnad mig och tove :)
betyder asmycket för mig denhär låten,älskar den mer o mer för var dag som går.
kan ju faktiskt lägga upp den så ni får höra . :)




Alltid ska jag finnas för dig
alltid ska du finnas för mig
alltid ska jag finnas för dig
alltid ska du finnas för mig.

För varje dag som går
så vill jag ha dig här
och varje gång du ler
slutar mitt hjärta slå
du är min bästa vän
och det ska vara så
nu och föralltid
det kan du lita på.

Och nu så står vi är
och sexton år har gått
men jag finns alltid kvar
både i vått och torrt
allting som händer här
får mig att må så bra
en bättre vän än dig
det kan man inte ha.


alltid ska jag finnas för dig
alltid ska du finnas för mig
alltid ska jag finnas för dig
alltid ska du finnas för mig

Fett länge sen vi sågs första gången nu
mycket har förändrats o låt det inte få ta slut
alla minnen och alla skratt vi haft ihop
är det nåt du bryr dig om,för mig så är det jättestort
jag kommer aldrig lämna dig så tro mig nu
om vi nån gång skiljs så är det inte mitt beslut
för jag ska alltid va här för dig jag lovar
stötta dig i allt du gör o torka dina tårar

och det är nått som aldrig ska förändra sig
du är det bästa som nånsin kunnat hända mig
när jag är nere,gråter för nån sak som hänt
kommer jag till dig och kan berätta allting som har hänt
för du lyssnar jag vet du bryr dig mycket mer
än vad mitt hjärta tror ,och mina ögon ser
ja det ska alltid va du och jag tillsammans
klara vad som helst bara vi har varandra




visst är den bra?:D


nej nu ska jag sluta skriva,ska snart ut ju,så tänkte läsa lite ur twilight innan jag går. pusshej


/ Ida<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0