Tönt á la bloggen

Jag vet, jag vet. Man blir lätt beroende av att skriva i sin blogg. Och nu är det ett faktum, jag vill skriva jämt.
Anyhow, jag sitter hemma och äter kall kebabrulle, groteskt äckligt om jag ska vara ärlig, och kollar på Sandor/Slash/Ida.

Var förövrigt med Mimmi till tandläkaren idag. Hon har en visdomstand som håller på att bryta ut. Det måste göra svinont. Jag minns inte ens när det hände mig. Tandläkaren tog fram megastörstaste sprutan och jag var halvt påväg ut genom dörren när han säger "Jag ska bara skölja tanden med det här bakteriedödande medlet". Då var det lugnt att sätta sig igen.

Väntar på att något ska hända, men till min besvikelse är fredagkvällen ungefär lika rolig som ett liv utan skratt. Jag menar. Allvarligt. Hur tråkigt kan man ha innan man dör av tristess?

Lägger in en fin liten bild på något kul (har inte bestämt vad än..)


Det blev en bild på mig och Stefan Hultmans ursnygga Eliott Hall. Saknar den där underbara hästen.

Nu återgår jag till filmen!

Trevlig kväll, godnatt och puss.
- Tove

Kommentarer
Postat av: Sawen

"Dör av tristess" - Haha. I know the feeling.

2009-05-22 @ 16:39:04
URL: http://sawens.webblogg.se/
Postat av: elaine

lust att bidra med några frågor till min frågestund ? :D

2009-05-24 @ 19:51:24
URL: http://elainehaaghimmelstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0